Daisypath Anniversary tickers

Kelas....oh Kelas.....

Dear blogger....
Arini tetibe aku nk tulis pasal kelas...ade ape ngan kelas?? memandangkan bar list utk sem ni da keluar so....ramai lar student2 yang da stat malas2 g kelas....g kelas lambat...dan feel tu pn dah berjangkit kat aku....mmg rase malas tu mmg ade tak taw kenape....even assignment da banyak berkumpul tapi malas tu still ade...but aku kuatkan diri utk still pegi kelas sbb aku pikir walawpon miss satu kelas....byk mende yg aku akan miss...and aku rase rugi kalaw x pegi kelass....

Ishkk mende ni buatkan aku teringat kat zaman skolah dlo....kalaw ade je rase malas sket nak pegi skolah...mule lar pagi2 tu buat2 saket perot...pening kepale...then mintak ubat kat parent...and DONE!!! terlepas utk PONTENG skolah....

SMK Sultan Abu Bakar


Kalaw time skolah dlo....PONTENG tu jadi satu kebiasaan...and tak rase rugi pape pown...even rase cambest pown ade....tak rase pown kalaw tak pegi rugi...hahaha~

Tapi biler zaman skolah dah habes...masok plak zaman kolej or university....feeling tu dah takde lagi...malahan biler tak pegi kelas tu...rase cam rugi gile and biler keesokan hari nyer pegi kelas...mule lar blurr je biler lecturer mengajar hehe....

Biler aku pikir2 balek...mmg patot sme org rase cam nie (or aku sorang je) sbb bile kite da tinggalkan zaman skolah....kite akan jadi lebey matang dan kite akan rase ilmu tu sgt penting utk diri kite sendiri...

Erkk smpai situ je kowt...aduyai....buruk giler closing post aku kali nie hahaha..!! but waddahell...ske ati aku lar...blog aku..!! hahaha..!!

Daaaaaa~

p/s: aku rindu gile nak ponteng kelas cam ponteng skolah dlo...!!!

0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe