Daisypath Anniversary tickers

Cerita Pulang Ke Tanah Air

Ehem dear blog.....

Alhamdulillah setelah dekat 3 bulan aku tak balek umah....dpt gak akhirnye balik bercuti kat uma....itu pn decide last minute....seb baek lar ader tiket huhuhu....ermm sbnrnye ape yg aku nk g taw nie adalah story sepanjang perjalanan aku balik hingga lar da ade kat kuantan nie...ehem2....nk start nie....

Around kol 12 lebey dengan baek hatinye...DM antar aku gi KTM Kajang sbb bas aku kat bukit jalil (sangat malas nk naek KTM) berat gak ar hati nk balik sbb perlu naek KTM n LRT...then da beli tiket....ngah sedap2 jalan utk tunggu train tetibe nmpak kalibat kawan sekolej hahaha....rupe2nye orang tua LAH bersama Cicoi? and sorang wanita....rupe2nye awek dye hehehehe kantoi...!!!! lepas jmpe sorang...jmpe lagi sorang...IQ plak...memule igtkan dier datang sorang2....rupe2nye...ngan awek gak....huhu aku gak yg sorang....huh...biler lar nk ade awek nie....

Tapi yang rase x bestnyer biler train da smpai......adoi ramai nyer berhimpit2....masok2 je baru aku sedar...dalam 'gerabak' tu ader 2 orang laki je termasok aku...huh mmg betol lar makin dekat da kiamat...bayangkan....2 laki...yang laen perempuan....penuh plak tuh...eiii~ biler nak betobat nie.....

Then terperuk lar aku kat bukit jalil tu selame 1 jam lebeyh....hihi tu lar sape suroh datang awal sgt (act. sbb first time naek kat situ) then slamat lar aku naek bas....and selamat smpai...and my dad fetch me up with his new car hehehe first time naek kete baru my dad...tapi tak sempat nk bawak pown...esk dye nak anta my mom ke KL so tak sempat nk bawak lari kereta tu sbb ahad nk balek wuuuu~~

Haa berbalik pade topik ni....baru tadi me and my family exclude my brother pergi dinner kat Black Canyon ECM....hehe makan lar aku kat situ smpai kenyang gile2....then my sis blanje BR(Baskin Robin) dengar belanje tu best da....but in the end...aku makan sikit je...sbb dye pegi amek flavor of the month (gingerbread) ouhhh sangat lar mengiiiyeekkkan~ camne lar my sis bley makan smpai abes...uwekkk~ then on the way nk balek....boley plak terserempak dgn BRIAN and his new GF i think hehehe weeewiiitt hot stuff haha sesuai ar ngan brian....actually i noe some of his gang going to kuantan but i didnt expect him to be there also hahaha and lagi skali membuatkan aku terpikir...bile lar aku nk dapat awek nie...ishk3...!!

Sampai sini je kowt kau nk bercerita hahaha utk hari esk da pn terplan aktiviti nyer...first gi amek tiket dlo utk balek ke Beranang then member aku ajak pegi tgk kucing besar harimau katenyer hahaha banyak betol lar binatang pelik yg diorang nk perkenalkan...aritu ikan arapaima gergasi....ni kucing besar harimau plak...tak taw lar betol ke tidak...kalaw tak mmg aku pukul dedua ekor tu kat situ gak hehehe~ till then....kalo rajin esk aku update lagi kayh....

DAAAAA~

0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe