Daisypath Anniversary tickers

Holiday??

Hehe pejam celik pejam celik, dah kembali ke Beranang hehehe...hampir sebulan da b'lalu aku cuti2 kat tanah air aku sendiri...rase cam sekejap gile...nk taw sbb ape?? of coz lar sbb byk gile aktiviti di lakukan....mcm gi holiday pn ade walawpn tmpatnye kat Kuantan jer hehe..Antare aktivity2 yg biase dilakukan adlh...first futsal, karaoke, lepak2, tgk wayang, futsal, karaoke, futsal, karaoke, jalan2 hahaha tu je lar aktiviti aku sepanjang kat kuantan byk spent time mase ngan member2 haha (family pn ade gak okayh), Yang paling bestnyer pada hari aku smpai Kuantan first2..member aku (mamak) amek then antar barang kat rumah...then tros kluar hahaha maghrib baru balek...and dah balek malam tu futsal tros...best kan??? hahaha..!!


So kat sini aku nk story special2 event yg happen during semester break ni hahaha dari first smpai lar akhir....





-Kedatangan Makhluk Lupe Diri-
Izzad Febians??

Ha ni lar satu2nye member yg paling lpe member(jangan mara guraw kasar sket je)...dengan alasan bz hahaha asal call or msg, rase cam nk kontek Prime Minister lar plak sbb samada dye angkat call dan 2 - 3 minit later kuar lar ayat "weh jap ehh awek aku kol" then siap...kalo message plak samada balas or tidak (walawpn bukan slalu terjadi) tapi kire ok ar bab dye sanggup datang dari Sabah (actually blaja kat uim penang so walaw camne pn kene balek semenanjung gak) ke Kuantan sbb nk jumpe member2 lame dye BFF, Coraggiosso, Technetium or CokelatFC??? hahaha...so dengan datangnye beliau kat sini sbb nk spent time ngan kitorang...kitorang pn hadiahkan lar layanan terbaek pade dye hehehe (hanye kami je taw) sbb susah2 je melawat kami kat sini (pdahal dipakse hahaha) so hampir seminggu gak ar dye lepak kt sini...mmg kitorang gnekan seminggu tu sepenuhnye utk spent time bersame....futsal, karoke, lepak (tc, ecm, mega) da jd routine hahaha..!! Tapi yg sedeyh nyer kitorang x smpat nk fulfill kitorang punyer wish iaitu bercuti kat GENTING bersame...sedeyh gile...actually plan tu sudah di plan? lepas kitorang abes SPM and lepas sorang2 sambong blaja...kitorang promise tuk kumpul n gi bercuti bersame...dekat 2 taon da still x lepas gak hehe maklum lar mase tak mengizinkan...so next plan kitorang da bertukar pade percutian yg lebey rilek sket...PULAU REDANG @ PULAU TIOMAN hehe...but yg sedeyhnye lagi...dak nie blah..xsempat kitorang nk salam ngan beliau...hehe sbbkan tuh...~teeett~ msg msok...ayat2 sedeyh dari beliau diterime oleh kami berempat hahaha.!! btw hope dapat spend time lagi ngan ko wahai "DeeMyr" hahaha
(dapat tangkap x aku nganjeng ko?) hahaha until then......


-Kedatangan Makhluk "Kerek"-


Yahhh ini dia hahahafiz...
Hahaha yg nie lagi stail...aku tanye ade kat mane...dibantai Muadzam lar mane lar...tup2 dpt taw 2 ari kemudia..."Wey mat jom ar lepak" hahaha pnggilan beliau diterime oleh aku....haha then ape lagi kelam kabut cari geng2 kpm kat kuantan haha cam biasa kami bertiga je lar yg available nyer...nk tgk???

Yaa ini lar kami dari kiri (aku, rina, hafiz) di karoke jamban (mega)

Haha itu je yg dpt diselamatkan..actually kitorang ade sebab berkunjung ke mega....sebabnye nk kacaw Ma Sopi yg b'kerja di kedai hp hahaa...igtkan nk bawak lari dier...but last2 x dpt..so karoke je lar solution dye...nk tgk wayang xde cter best hahaha..!! and last2 dpt gak lepak ngan Ma Sopi....

Lokasi: Benteng
Jam: 11.00pm kowt.

Dari kiri (aku, sopi, hafiz, rina)


-Paching Waterfall!-
Yeaah tiba masenye mengunjungi tempat rekreasi paling feymes di kuantan hahaha yeah2 air terjoooon! panching..!! sangat feymes dengan kematian dan kemalangan hahaha..!! so aku sempat snap beberape gamba je...nah...!!
blakang tu lar air terjun je...ignore blakang aku tu ekk..
sebelum balek...ulat bulu paling besar yg penah aku jumpe....haha stail..!!
To be continuee.....




0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe