Daisypath Anniversary tickers

Happy Birthday To Mee..!!!

saengil chukha hamnida...saengil chukha hamnida...to me...heeeeeeee da 20 da pown...tak sangke..kejap je mase berlalu....

btw aku nk ucapkan thanks pade semua yang ingat n wish birthday aku especially first family then kongsi 59 + 23 yang sanggup membuang mase n duit celebrate birthday aku tepat 12 malam smlm....

thx pade syuk, lan, roy, dm, aniq, hafiz, azri, mie, ajue, feez n farah sbb sanggop buat event smalam dgn tingkah laku roy yg sangat meragukan....tak sangke diorang celebrate...sbb sblm ni seumur hidop aku...aku tak pena sambot camtuh skali sbb aku tak suke nk membazirkan mase member2 aku yg banyak keje...berkumpul membazir duit hanye utk celebrate birthday aku....cukup lar skadar wish...but happy giler smlam walawpn byk mende dlm otak aku yg memeningkan dan merisaukan kaple....

tmbah plak ader yg buat gile gi kecoh time kelas smalam...tak pasal2 aku nk nanges dibuatnye biler diorang sing the song....T_T

BTW thx ek sape yg wish...hope da cecah 20+ ni aku akan lebey matang utk jadi lebey bergune...!! ^_^





2 ekor Labi Labi:

Unknown said...

ko nk nanges kew??
aku ke yg kecoh??
hahaha;))

Share^Rough said...

haha ne ade...laki ne ley nanges..hoho!!

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe