Daisypath Anniversary tickers

Event Mengejot..!

Yea arini lagi skali geng2 OC skali lagi mengadekan event....but kali ni kitorang ke sg tekala plak...hehe memule event ni berjalan seperti biase...mandi2 happy2 then tetibe...safuan a.k.a oc an tetibe je panggil, aku, k.zatil, syifa, dayah n kim....muke dye pn cam serius jer.....then da panggil2 tgk2 muke sally plak nk nanges...risaw gak kitorang dibuatnyer....ingatkan pehal tetibe nanges tak pepasal...sbb sblm tu ade salah faham sket happen so agak risaw gak ar then tak pepasal....

PLUUUPPP!!!!!

Tepung berterbangan dari setiap arah.....Cisssss!!! Hidden Camera rupnyee..!! kurang asam terkene aku....rupe2nye diorang nk celebrate birthday kitorang........bapak ar....x cukop ngan tepong...tambah plak 2 kek..plus...lagu....aduyaiii..!!! aku mcm biase ar...bukan bley dgr2 camneyh.....nanges gak ar sket2....(sket2 je eh)....

Ingatkan cukup sekadar tepung+kek+song....ader plak hadiah....aku pn berkate "oh my god!!!" hati pn da tak sedap hahaha..!!! so go on dgn hadiah....memule kad cam biase lar......then ade plak satu lagi..."kotak misteri" plak kuar.... and aku diarahkan utk bukak and dlm tu ader satu mini plushies saying Happy Birthday and some written paper yg meragukan...and Sally (kepale semua ni) suroh aku bace setiap helai kertas bertulis tuh....cam maen charade...satu2 dye bukak...aku pn bace lar....maken lamer content dye makin meragukan disbbkan ader keluar perkataan "angau" and "beliau"....stat dari tu aku tak sedap ati but still aku bace jer...

Then second last paper saying "EXCITED???" huh mmg berdebar...byk mende playing in my head at that time...(of coz lar related to "beliau") then tgk2 perkataan "HERM" yg besar bersame name beliau and nombor beliau....perghhhhh!!!!!!!!!

Terkejot BROOOOK!! aku berderau darah jap2...!!! bersame tangisan akibat tekejot+happy..... mase tu mmg speechless giler ar...ni mmg surprise paling DAEBAK dalam hidop aku lar....

btw kat sini aku nk ucapkan thanks pade semua oc dan ahli 59 yg ade tadi yg sesame celebrate n enjoy2 bersame...korang mmg sporting and the best....!! DAEBAK ar korang nie sayang gilerr kt korang..!! terutame pade SALLY, IERA and K. ZATIL yg bertungkus lumus utk menyiapkan "KOTAK MISTERI" tuh korang bertiga mmg STAIL

So kat sini aku ade sediakan beberape gambar yg sempat di snap.....!!



















penerime and pemberi kotak misteri

kotak misteri lagi




birthday card + kotak misteri

3 ekor Labi Labi:

ツ Cik ZatiL aka Zaza Mccoy said...

wowowo~
besh gile kan semalam..
hope ko hepy gan kotak misteri itu..
nnti msg2 laa beliaw tuh..
ke dh msg dh semalam? opssss..
muahahahah~~~
:)))

Unknown said...

hahahahhhhaahaha;))
aku tidak mengetahuinya!!!
urgh!
xpo3
hope kamu hepy slalu yee abg tiri!!
hahahaha;))))

Share^Rough said...

k.zatil muahahahaha thanks ok...^^ mmg syg lar 3C hahaha

tipah: hahaha tu ar..hope mama scare suprisenye dpt anak baru hahahaha

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe