Daisypath Anniversary tickers

What A Heavy Day

Tarikh: 11 september 2009
Masa: 12p.m. ~ 1a.m.
Tempat: MARA headquarters, sg wang, jalan raya, metro point, KFC Kajang, Downtown Jr. Kajang
Mood: Tired, Irritate, Trauma!!

Huh even though da leteyh giler rite now...tapi aku still gak nak tulis blog neyh...tataw knape hehe mungkin sbb byk giler things happen today....

Its all start with afta clazz..12p.m. sharp aku ngan azri plan nak ke headquarters MARA utk settlekan prob dyer with subject.

Then afta da settle sme aku ngan azri decide nak lepak2 kt sini:

utk shopping2 baju lil bit hehe of coz shopping raye...tapi x byk ar dpt...!!!

Then afta da senang ati dpt things yg dikehendaki ktorg pn nk balek ar...then tetibe tgk kat luar...its raining...heavy duty punyer raining...then azri mencadang kan "apa kata kite beli baju hujan pakai buang nak?"(bukan lampin pakai buang yerk), erm yang aku taw jual "menatang" tuh kat 7-e jer, then aku berkate "jom gi 7-e kat TS sbb kt sg. wang cm xde je 7-e".

Then gedebuk gedebak...ktorng teroskan pejalanan...then otw nk balek tuh...wakeletung...tak pasal2 ngan hepi nyer tanpa diganggu org laen mahupn buat slah...aku terjatuh dari motor sbb licin...slow motion gak ar jatoh nyer sbb aku bawak bpak slow hahaha tataw cane leyh jatoh aduyai....

neyh ha hasil nyer:
=(motor boat yg aku bawak...bapak berat)=

=(azri trauma akibat jatuh...)=

=(buat2 cedera, baru lar nmpak kool haha fuck giler)=

Ngah2 tunggu encik DM tiba yg membawa pakaian utk azri, then tetibe HP ku bergetar, tgk got sms from dak2 yg da lame tunggu di KFC utk berbuke bersame (mmg da plan). Lepas da siap sme... time da berbuke tibe....

=(Nyum3 shedapnyer hehehe hepi2)=

Da mkan2 sme aku decide na banjer lar dak2 neyh gi karok hehe saje release tension..ramai yg nk tpi ade gak yg x stuju...so x jadi lar...sbb ader 2 org yg agak pening2 lalat...so we all juz decide to lepakkins our self kat situ....gi downtown jr. kajang nk shopping2 sket lagi...

=(aku ngan dm teruja tgk mende alah ape tah...yg aku taw peter cech pakai hehe)=

=(kt situ gak dh jd tmpt aku menemui jodoh...sopan giler an awek yg aku baru kenal neyh)=

Then snap2 picture dpan KFC

=(hanye gambar neyh yg ok sket...yg laen penoh dgn ketaksuban haha)=

Then ktorng da tataw na buat pe...so gi habeskan token pool yg tertinggal then plan nk gi shisha...tapi tmpt sme tutop...so terbatal lar suda sme program...(kempunan aku)

So kitorang balek lar then kini aku kt laptop neyh ngah tulis blog neyh....

so aku akhiri ngan pixcha yg agak teruja dan diminati oleh setiap kaum wanita di luar sane...!!

0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe