Daisypath Anniversary tickers

Mereka Part 1 (The Family)

Woah rajin nyer....sehari 3 post... hehe disini hurm aku na amek peluang ar nk buat penghargaan keatas mereka2 yang da byk berjasa...sape mereke??? haaa yang tu kite tak taw tuh hehehe..!! btw dibawah neyh aku listkan!!

Parent
Haaa sori x jmpe gamba mereke berdue...haa korang nmpak kan yang boolat2 tuh...haa yang kene booolat tu of coz lar 2 org parent aku.....yang lucky-lucky tu of coz bapak aku iaitu Pak Mail(ngeh3) dan juge wanita yang mulia itu merupakan mak aku....Cikgu Besa Normah(ngoh3) diorang neyh of coz lar korunk pn taw parent...biase ar da byk giler berkorban utk anak2nye yg tercinta...terutama pada si hensem INI uhuk3.....so mereka lar yang first paling aku Respek.Hormat.Mesra.Cepat.Betul...Marksman SasaranKu hehe

Siblings
Haa ok kite lpekan saje mamat hensem yang sebelah kanan tu...skarang kite tumpukan pada 2 orang makhluk yang berade di sblah kiri dan juga berdiri dibelakang...
Yang lelucky tu of coz abg aku yang Sulong..Fahmi namenyer....hurmmm anda tgk keadaan fizikalnya dlm gambar agak terlebey cumil rite?? tapi sebenarnye pada hakikat...dye agak kurus diwaktu dlo and 90% mengatakan dye brubah sbb putus cinta...hurmm!! camtu plak...ermm dye neyh agak cam ske bwat hal sendiri so mende2 private dye aku kurang tahu and profession dye skarang sebagai guru+photographer+bisnesman=gutogranesman??? erkk lebey kurang ar...haa tambahan dyer juga seorang computer expert (aku sje letak yg neyh asing sbb tataw nak bagi name ape hehehe)

Cukup pasal abg aku kiter berpaling tadah pula pa
da kakak ku yg dibelakang....haa name beliau adalah asyura..hurmm dye neyh agak sporting ngan aku and the whole family...and kenkadang ley jadi grumpy gile...itu yg kenkadang bahaye hehehe but ovarall okeyh lar...btw kakak aku neyh lar yg paling rapat ar ngan aku antara family aku hehe..!! slalo blanje mkan+tgk wayang+baju..this and that memcm ar...and profession nyer juga adalah sebagai guru di skulah org asli.....wuu sme jadi cikgu...ikot jejak langkah mak aku...adeyh sape lar nak ikot ayah aku...mungkin aku kot...!! hehehe..!! and disini aku na amek kesempatan...memandangkan baru2 neyh dtg lagi seorang?? kedalam family kami...ni sme angkara sis aku lar haish....

yang aku maksudkan seorang tadi tu adalah beliau dibawa
h....Haaa ini lar yang aku maksudkan...kucing yang bernama Hyori yang baru dibelinye dikedai haiwan Koo Chi Koo Chi Haw...kenape Hyori?? haa itu lah name yang diberi oleh sis aku yang terlalu terikut2 ngan artis korea iaitu Hyori Lee....agak cun gak lar hahaha.!! aku pn tktaw dye da dpt lesen blom nak gne name artis tuh..!! but this cat lar da bawak sedikit keceriaan didalam ruma aku yg kurang ceria akibat tiada AJK Keceriaan yang bertugas hahaha...

Jadi itulah serba sedikit mengenai Mereka Part 1 (The Family) hehe hope serba sedikit dpt lar kenal2 mereka rite?? Mereka semua agak sporting lar terutama the Siblings...tengok gamba da taw rite??

HAHA so kite akan kembali lagi dgn episode 2 iaitu Mereka Part 2 (The Friends)...



0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe