Daisypath Anniversary tickers

Mereka Part 2 (The Friend)

Hurmm bertemu kembali lepas beberape jam aku amek mase utk bbke...beradu jap kat tilam...then bgn balek...hehehe!! hmm kat sini aku na smbung balek lar

Mereka Part 2 (The Friend)
=(Perhatian kedudukan yang mane dlo tak penting yer takde makne...)=

The Coraggiosofrom left =(syaraf, azree(mon), hakim(kiting), ixxad emir, fidzree(puppy@cokelat), red)

Hmm Coraggioso?? apa itu coraggioso??? haa itu name group aku zaman skula dlo hehehe maksud name tu jangan ditanye nama ni telah dipelopori oleh Nurul Syafiqah atas dasar name kami yg digabung dalam bahase ape tah zimbabwe
kot hehehe..!!Dan diorang neyh ar yang antara mmber ketat2 aku zaman skulah...tapi skarang sme sebok ngan haluan maseng kan...so kureng sket ar kontek...biasa ar everybody change rite??? by the way these ar the member:

Azree(Mon)

Neyh salah sorang ahli group aku yang bermuke baby face? what da...dye neyh sgt ske bola...ckp pasal bola..dye la nombor satu...and sangat ske warne Oren?? aku pn tataw nape...apa yang buat di ghairah about oren aku pn tataw..!! btw dye neyh ok ar...antare member yang tak byk prob and skarang study kat Insitut Kemahiran Mara (IKM) Pekan amek automotif...walawpn kat skula amek science sport....takde rezeki kowt.. hehe.!!

Hakim(Kiting)


Haa budak neyh dlo merupakan seorang class rep kitorang yang paling x bertawliah( bak kate yong sau peng) la hahaha class rep paling rock ar...and juga member yang happy go laki...kalo ngan member2 x pena berkire beb...betol tak hahaha..!! dye skarang study kat UITM Jengka, Pahang amek course bisnes rasenyer....and orang yg paling aku slalo jumpe antara dak2 group aku 2 orang neyh ar...sbb dekat hahaha

Ixxad Emir

Haaa budak neyh lagi takleh blah...dudok tak habes2 pinda2 memule pas spm pinda shah alam...then lagi gempak tros pinda Sabahan hahahaha takleh blah...seb baek ar dier blaja kat semenanjung...kat UITM Penang hahaha aku lpe ar dye amek kos ape....sbb jarang contact ngan dye....disbbkan dye terlalu bz giler babuntutayamgorengmc.D...tambah plak da ader awek baru kan hahaha..!! tipon sket jer slalo tak sempat cakap 10 patah da letak sbb awek tipon hahaha...!! member aku sorang neyh adalah sorang yg agak mental tak fit....so sesape maen futsal ngan dye jage2 ar..kalo buat dimarah ibaratkan korank carik pasal ngan Kete Kebal yang akan langgar korang hahaha!! btw aku ngan dye plan nak bwat reunion gi Genting ramai2 tapi smpai skarang tak lepas gak..!! aduyaii!!!


Fidzree (Puppy@Cokelat)

Haaa yang ketige neyh salah sorang dari group member aku yang ramai peminat...dan juga antara member yang paling kuat "mechok" pada zaman dulu...seb baek skarang da agak ok da hehehe!! zaman2 skulah dlo dye ar paling byk tolong aku time aku ader prob terutama ngan ex aku....mmg dye paling byk ar tolong!! byk gak terhutang budi hehe...dye ar antara bestie aku yang terbestie haha..!! So start dari zaman first aku masok kolej aku kene pandai settle masalah sendiri ar...takleh nk bergantung pade orang sgt kan??and by the way skarang da cam x slalo ar contact sbb maklum lar aku sebok ngan study dye sebok ngan keje walawpn tempat kitorang dekat=(puchong-kajang)=...keje ape?? keje mekanik kat Perodua...kenape awal sgt??? hmm sbb sblom neyh dye amek perintis Perodua so dlm 3 blan i think dye da stat keje....kire ok ar tu memandangkan skarang susa dpt keje....tambah plak dye buat bisnes skarang...konpem duit berkepuk2....(pape pn aku doakan bisnes ko berjaye n sukses dlm hidop)

Red

Hurmm yang sorang lagi....dye agak giler cristiano ronaldo....agak feymes ar dgn wanita2 diluar sane...dier neyh quite ok lar...dudok sebelah aku dlo time form4 and 5...and quite bijak lar maser skulah dlo tapi tataw cane result SPM kiok sket...takde rezeki kowt...dye dlo keje skali ngan aku time pas SPM kat Y2K sports hehehe and stat dari situ ar memacam happen between dye ngan aku and group2 member laen....salah faham yang tahap gaban...tahap leyh wat gado hehe..!!! tataw ar cane ley jadi camneyh...ermm btw skarang da neutral da...cme da lame tak kontek...dier skarang study kat UniKL amek Networking..hope ko sukse Bro..!!

The Hommies
Tarmizi(Mamak) & Eddy

Haaa 2 org makhluk neyh ar slalo aku lepak biler balek Kuantan hahaha!! sorang buat praktikal sorang lagi keje kat kedai berger...elok sgt ar tuh..!! kalo lapa gi makan berger hehehe..!!

Capix, Shawn and Hapis(anok Nuor)

Neyh 3 Orang Neyh geng x cukop umor lagi haha baru taon neyh amek SPM papehal gudluck ar

Monopose [Pejo,Amer,Amin]
Haha neyh lar geng2 rock star tempat aku hehe tige2 yang kenal dlm band tu sme gile hahaha.!!

ArifNeyh sorang lagi antara bestie aku ar....dari tadika lagi kot aku kenal dye....byk ar time2 aku lepak ngan dye...dye ngan aku persamaan dedue gamers sejati hahaha!! tapi skarang aku lar agak kureng sket... da malas na maen hahaha!! skang dyer kat UITM Sg Petani, amek Teknologi Maklumat

=(Pade yang lelaen sori ar aku x masokkan...byk sgt doe hehehe)=

The Worker (Multibrand)
Manesh & Saravanan

The 2 indians who workin with me....this 2 indians antara orang yang terbaek lar aku pena jm
pe First Manesh..firstly aku jmpe i tot dye bapak org...rupenye2 1 thn tue dari aku hehe dye agak lembut sket..but aku tak kesah..janji baek..dye bley communicate in 4 languange malay,tamil,chinese,english gempak x?? cukop package N Saravanan...like a brother to me..baek giler ar siap blanje aku lagi maser SPM sbb aku dpt 3A =.=" blanje KFC tu makan kat store blakang hahaha thanks Bro!!

Hazur & Syam Pendek & Along & Hafiz & Yoyo & Eiman

neyh Enam makhluk yang same2 keje ngan aku diorang byk ar tunjuk ajar aku camne nk hidop...and dye tunjuk aku cmner nk survive dlm hidop...aku da anggap diorang cam abg aku sendiri hehee..!! btw 3 neyh sume paler giler hahaha siryes shit havoc doe hehe..!!

Kak Ema

Hehe tak lpe gak pade akak ema sorang neyh...x byk sgt memories aku ngan dye sbb dyer
masok lmbat then behenti pn skali ngan aku haha...sbb ape behenti?? hanya antara kami jer taw orait??

The Special

Dina DiyanaHehe aku saje je asingkan dye dari The Hommies, The Worker...aku buat special sket kat sorg neyh.. sbb dye antara first bestie Gurl yang aku ade and dye paham aku...hm aku kenal dye sejak skewl rendah lagi then biler skewl menengah aku skewl same ngan dye and biler masok form 5 aku kelas same ngan dye and biler lepas SPM aku keje tmpt pn same ngan dye hahaha mcm ade jodoh lar plak hahaha!! tapi aku stat baek gile2 ngan dye mase b'keje ar...byk gile ar kitorang share and best giler ar lepak ngan dye...dye agak happening ar and kalo da gelak perghh tataw nak ckp pe mmg gempak hahaha..!! skarang dye nga amek Form 6 kat SABS hehe ujung taon neyh nak STPM papehal aku nk wish kat ko gudluck ar 4 exam kayh??!!

Aiin ShahriNeyh 2nd bestie gurl aku...camne aku kenal dye...maser tu kat belwin i think tusyen skali ngan dye...dye dak Panglima maser tuh hehehe..!! dye neyh agak baek ar mmg baek...papehal prob je ko leh gi taw dye...konpem settle hahaha tapi kenkadang ape yg aku tgk dye agak garang giler ar biler marah..Btw dye skarang study kat UKM bangi..kire dekat nak mampos ngan kolej aku haha!! sekentot pn leh smpai ^^..Hmm skarang cam kurang sket da kontek dye..dlo ader gak callin2 but mungkin sme da sebok ngan haluan masing2 rite? so susa sket ar...skang pn kalo kontek through YM or Faceboob lar hehe..btw dier neyh sngat2 lar hensem...so apa tunggu lagi haha type on HENSEM dan hantarkan ke 32999

The KPMB (Current Life)

So disini aku akan tamatkan post ni dgn life aku skarang bersame member2 di KPMB...disini aku agak happy gak ar memandangkan jaoh dari uma and bebas sket...kat sini aku dpt blaja ngan lebey mendalam about life.... sori ar sbb aku x cter sal korang sorang2 mungkin lepas abes blaja baru aku tulis orait?? aku juz listkan name korang yang skarang neyh jadi member2 ketat aku kat sini orait??

=( Azri, Roy, Syuk, Mie, Rein, DM, Lah, Lan, Aniq, Anep, Ejat Rambo, Syapiq, Hapis, Slay, Nas, Abe, Lerm(nasi lerm), Apek, Ajue, Feez, Ecah, Sheqa )=

p/s: sori lar kalo name korang takde...byk sgt malas nak letak doe...!!


p/s 2: pade sesape yg aku letak gamba haha sori sbb curik tanpa pengetahuan hehehe!!


0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe