Daisypath Anniversary tickers

Thinking A lot lately


Dear Blog,

Lately something big yg da terjadi dalam hidop aku hehe....nak taw?? later lar aku cter...skarang ngah buzy buat assignment ler hehehe~ hurmm...aku just nak gi taw korang yang lately nie aku terlalu banyak berfikir...even aku nie nampak happy gile nak mampos di luaran di sebabkan something big tu...tapi dalam pada mase same aku banyak gile berfikir....dari pelbagai aspek aku berfikir...kenkadang bende yang tak patut aku pikir pn aku pikir gak critically....and aku dapat rase ar..yg sepanjang aku critically thinking nie mematangkan aku dalam membuat keputusan....tapi ape2 pn aku sangat happy tentang ape yg berlaku lately and dalam pada masa yang same aku da dpat rase aku semakin matang (wawawa perasan) and aku hope dengan perubahan nie...dapat juga merubah hidup aku selepas ini utk menjadi lebih baek... =P






0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe