Daisypath Anniversary tickers

Seloka Di Pagi Raya


Errmm salah ke ape yang aku buat.....
Bile time orang lain senang aku tak penah pun soalkan...
Dari mane datang duit tu?
Belanja ape je duit tu?
Kenape cepat abis?
Nak tengok sikit barang yg dibeli...
Kenape beli bende nie?
Bagi aku ini rezeki masing2,
If dapat banyak....banyak lar dapat,
If takde rezeki redha je lar mungkin bukan time kite.
Tapi sumpah aku cakap aku tak pernah buat camtu
Bile orang ade duit je beli macam2 aku just tersenyum
If orang tu orang yg aku sayang
aku just tumpang happy
If rezeki dye lebih n dye nak berkongsi aku sentiasa ada
If rezeki tu cukup utk dye sorang aku pn tak kesah
Kalo dye nak kongsi bersama aku join
Kalo tak cukup sekadar aku lihat dari jauh
Takpe lar mungkin ni dugaan aku kot
Jangan risau lepas nie kalo aku dapat pape lebih sikit
Insyallah aku pulangkan balik yer
Nanti takde lar orang soalkan kemana duit itu pergi
Nanti aku slow2 lar carik duit sendiri
Insyallah boleh cuma aku taknak sebab nak concentrait belajar
Tapi kalo nak blajar duit takde tak gune gak
So kene korban sket ar blajar tu demi duit...
Don't worry ar aku pasni takkan da buat bising pasal duit...
Seriously aku kecik hati di pagi raya
"Time orang lain senang aku x pernah persoalkan"
'Tapi bile aku je baru dpt sikit ramai gler persoalankan"
Sekian.....


Seloka Di Pagi Raya hmmmmm :'(




 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe