Daisypath Anniversary tickers

TechComDay

Hyep all sori lar sbb da lame x update blog new...byk sbbnyer...antarenye ASSignment yg belambak, internet down, masalah dalaman lagi...itu sme yg menjadi punca aku x update blog neyh hehe..!!

So berbalik pd title diatas aku just nk crita sal ape yg blaku baru2 neyh hehe..!!

Hmmm kolej aku da wat sejarah iaitu satu hari khas utk course yg aku amek neyh iaitu HND....and pepaham lar kan kalo first time camner...takde lar perfect sgt...byk mende yg tak teratur...and problem sane sini....

So pade hari tu aku ditugaskan utk menjage booth "F-Shop Social Interactive" keje dye senang je...ajar bdak maen myspace, facebook, friendster...and seangkatan dgnnye hehehe..!!

so kat sni aku just nak tunjuk lar gamba2 yg di tembak di hari tersebut...:

Malam Before TechComDay:

=(time neyh aku ngan ejat kaco booth blogzone hehe)=

=(neyh la booth blogzone haa lawa x kitorang hias haha)=

=(hasilnye booth aku gak yg burok x decorate...)=

Hari Pertama TechComDay:
  • Antare Booth2 Yang Aku Kaco:
=(haaa ni lar booth aku haha aku saje kaco wlwpn bkn turn aku)=

=(Nie plak booth DM hehe best gile maen game...mng plak tuh)=

=(nie plak booth hapis..jual eksrem...sian 4 org je ader)=

=(haa nie booth syuk hehe mak kesygnnye pn huda...jual brg pc tu)=
=(nie plak booth smalam tu present pasal nk buat blog hehe)==(nie plak booth megat@boss hehe booth diorang wat per tah pasal creative card kot)=
  • Nie plak sesi bergambar antare gadis2 yg hensem2 hehe...;P
=(bersame 3 gadis2 itu...abaikan makhluk diblakang haha)= =(haa nie aku ngan asma(leng lui woo)= =(nie aku ngan fana dak senegeri/kuantan)=
=(nie plak ngan rina dak senegeri/kuantan gak hehe)=
=(nie plak aku ngan gadis2 bersame brother2 haha)=
=(haa yg ney time hp aku kene rape ngan dak2 neyh hehe...)=

  • Nie plak malam first day TechCom..event musikal tentang IT between section and section aku wat lagu kanak2...gelang si paku gelang...pena dgr?? and mase neyh aku yg maen gitar hehe tak best pn tp best gak ar sbb first time maen dpn crow d walawpn NOOB lg hehe..!! Tp malangnye persembhn agk terok sbb tak prepare krn terlalu sebok ngan booth...so ala kadar je...n gamba kitorang pn ta smpat na amek bab lepas je perform tros blah... but but but...ader gmbr menarik yg smpat aku tembak before perform....tgk2!!
=(haaa ni die...korg besarkan gamba hehe baru nmpak betape taksubnye anwar/// haha)=

Second Day TechComDay
  • Xbyk lar gmbar bab agak bz gak pd aritu sbb aku bertugas...ni je yg ade...
=(candid?? tidak??!!)=

=(aihh DM aper tuh hahahaha)=

=(bersame DM ngan Roy)==(Kami menang Motor)=

So itu jer yg aku nk kongsi ngan korang hahaha..!!
walawpape pn minggu tu agak bz and agak2 many things...i mean freakiest and craziest thing happen to us....tapi walawpape pn tu the best memories...

Till Then....!!

0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe