Daisypath Anniversary tickers

Im Sorry Guys


WEYH KORANG

 
DM

Aniq


Azri
Apis
Lan
Roy
 
Mie
 
Syuk

 Just want to say im sorry for what i did...what i have become....without you guys i cannot be what i am today...you guys is the best thing that has ever happen in my life...hope that you guys can accept my apology and hope we can be as good as before...

Hmmm tapi tu lar da jadi mcm nie...aku rase aku tak layak lar post pasal rumah kita tu...aku tak layak....sebab aku dah buat salah ngan korang and aku rase aku tak layak dah nak tulis semua tu...sebab aku DAH BUAT SALAH YANG AMAT BESAR...and mende ni da terlalu lama and aku rase dengan post aku tu aku dah macam hipokrit...dlm post tulis POWER2 tapi hakikatnye aku sendiri buat hal...hmm aku just nak cakap aku mintak maaf yer KONGSI 59 and others yang terasa ngan perbuatan aku nie...aku hope korang maafkan aku....kalau korang taknak maafkan aku nak buat camne aku takleh pakse...ade yang nak buang aku sebagai sahabat ke..aku tak boleh nak pakse korang kan? tu atas kebodohan aku sendiri..sape suroh buat taik..kan da kene..tapi tu lar even though lepas nie da abes korang benci aku, pulaukan aku, or act as im not one of you guys...takpe aku faham and aku gak taw yang "SORRY" is just not enough, if SORRY can fix the world why there is police around rite?? so kalau da abes blaja and itu yang di decide aku redha k....tapi bagi aku even da abes blaja walaw ape pn berlaku korang aku akan anggap cam adik bradik aku even korang tak anggap aku camtu pn...even aku buat taik ngan korang dalam aku tak sedar...tapi seriously aku cakap aku akan anggap korang macam adik bradik kandung aku sendiri...sebab aku sayang gile korang and TUHAN je taw camne aku sayang korang,,,tapi tu lar aku nak cakap banyak tak gune sbb aku da buat salah besar kat korang...takpe...if after this da abes...kalau korang still kontek aku nak story2 ke ape ke aku akan be there for you guys and THIS IS A PROMISE....MAN PROMISE...kalau aku lupe korang leh lempang aku...aku tak kesah....aku HOPE kite can still be friend...k lar aku better stop kat sini...aku da tak tahan da menanges....

and korang sape yang bace tu sorry aku post dalam nie...bukan aku nak buat publisiti ke ape ke pasal ni tapi aku just need some medium to express my feeling sbb aku tak braper baek dengan berkata kata and kalau tu pn aku nak cter kat sape kan?? so kat sini je lar yang aku boleh luahkan...tu jer..




 KORANG



2 ekor Labi Labi:

A.H.I.B said...

xsbar nk mlempang ko....
waiing 4 that moment....
alalalalalallaalaalalla

Unknown said...

apsal neh bro.. tamaw la sedey2.. huhuhu... sabar k??? :')

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe