Daisypath Anniversary tickers

[DELAYED] MJU Jan-Jun 2011 + Activities With the OC's

--------MJU JAN_JUN 2011--------
Hye guys, as the title stated above...post nie sepatotnyer aku tulis awal2 bulan 1 aritu but....disbbkan 
BUSY + MALAS tuh yang tak keluar2 sampat lar sekarang...so berbalik kepada tajuk...kalau korang semua setia dengan blog aku nie...korang mesti tau rite yang untuk semester ni aku diberikan tugas sebagai ketua dalam BIRO PERALATAN and THANK GOD aku dapat menjalankan tugas dengan da'bomb!! (walaupun dibelakang tabir)..and THANK GOD gak aku dapat budak2 yang gempak bawah aku so senang gile lar nak buat keje 'ye dok?'...

So macam biase ar kalau da belakang tabir..tak banyak lar aku boley cerita kan? sebab yang aku buat hanyalah memuaskan kehendak biro2 lain yang kalau ade ape2 je "PANJANG MASOK PANJANG" huh ayat keramat tu amatlah aku takot time orientasi tu.... if ayat tu keluar dari walkie talkie aku...jawabnye....ader lar kehendak yang perlu aku tunaikan hahaha macam GENIE pun ader gak rase.... but actually aku have fun lar jadi OC sem nie sbb compared to sem lepas tempat aku kat belakang jeee and sem ni aku dapat kebebasan bile da siapkan keja awal....so kedepan...kebelakang...keatas pentas (yeke?) dan mengular..haha aku suke aku suke....

Hmmm teamwork untuk orientasi sem nie...kalo BIRO aku nie takyah cakap ar...mmg da best...walaupun diorang ade yg blur2 sket including aku hahaha tapi dapat settle dengan pantasnye,,!! and untuk overall...mmg terbaek ar hasil didikan pengarah @ ketua kongsi 59 LAN pulak...haha memang kompem keje macam satu family...itupun aku suke....aku suke...walaupun ader OC2 baru...but diorang semua sporting...tak sia2 ar wat interview aritu hahaha....and satu lagi....sem nie ader BAJU KORPERAT!!! hahaha pade OC2 sem lepas "BUUUYAAAHHH" kitorang ade baju korperat hahaha smart plak tuh!!! 

So tu jer kowt aku nak citer pasal MJU sem nie and gambar2 semua aku malas nak letak....sebabnyer?? sebab ape?? aku da buat video da....semua ader...!! so tengok lar yerk!!! 


--------Activities With the OC's--------

--Destination: Putrajaya (macam biasa)
So its is the same untuk sem nie...lepas je orientasi...takde tempat lain da putrajaya lar jawabnya.... so aktiviti kat sane? macam biasa jugak, tengok wayang (Hantu Kalimah Balik Kg.), amek gambar, makan kat kedai mamak then balek...

So macam biasa jugak bile da letih mase penutup...malam tu pulak tengok wayang...huh mcm hotel 2jam RM7 lar jawabnye...semua tido haha memule je bersemangat...last2 TIDOO~ and yang laen tu berjalan dengan lancar lar....cume yg laen nyer dulo kitorang maen game dekat "pantai buatan?" tapi ni kitorang slambe kuda maen game dekat dalam alamanda tu hahaha game yang dimaenkan adalah "zip ting" and "cap kali cap". actually "cap kali cap" nie adalah game yang paling F*CK*R penah aku blaja but best gile maen die hahaha~

Nie ade sikit gambar yang aku nak hidangkan kat korang













--Destination: Jeram Toi (tak biasa sangat)
Hmm lebey kurang macam sem lepas (Tekala)...but kali ni kitorang tukar plak tempat die....kitorang gi jaoh sket kedalam iaitu Jeram Toi haha takyah nak cakap ar tempat dye memang the best....from the journey to go there until mandi manda kat situ hahaha....yang bestnyer...kitorang masok dokumentari kot...kire masok tv lar...mule lar semua gile market....macam2 gaya buat...kuak lentang...kuak kupu2....kuak dugong...kuak ikan paus...haha semua nak perhatian (kecuali aku hehe low profile katekan) but kitorang have fun lar kat situ even though tak semua pegi...tapi puas ^^

Nie ade sikit gambar yang aku nak hidangkan kat korang 









 










So thats all for today... ^^
 

0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe