Daisypath Anniversary tickers

MAKA day??

Hmm ok seperti yg dijanjikan...aku akan hidangkan korang dgn story yg tak beberape nk best sgt hehe..!! btw i'll start with the MAKA day(merujuk pada tajuk above) MAKA that's stand for "Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik"

Aku sndiri pn cam tak sangke dpt anugerah nie sbb result takde lar gempak sgt..biase je..but thank GOD lar dpt...and yg bestnyer...dpt MONEY!! yeahh!! walawpn RM40 but still lepas buat topUP hehe.!!

so bawah nie akn aku hidangkan gambar2 yg sempat ditembak semasa majlis tuh..!!!!




=( two panjang from different colour!!)=


=(rein, aku, mie, roy, ajue, feez)=


=(yeaahh ini gmbar my lovely wives...hahaha jgn mara..!!)=

=(antara dak2 section D yg dpt anugerah...section D rOwKK)=

=(cobaan utk mendapatkan tembakan yg kemas tak menjadi...)=

so itu je aku nk hidangkan...memandangkan aku leteyh juz back from futsal...ini je kowt utk mlm nie..!! doa2kan lar spaye aku dpt lagi ek..!! AMIN!!!

0 ekor Labi Labi:

Post a Comment

 
Copyright © LaBi^LaBi^HanDSoMe